2018 blev et rekordår for C More

Kasper Skov Jensen 15. februar, 2019

Streamingtjenesten C More har slået rekorder i Danmark.

C More har indtil 2018 levet en relativt anonym tilværelse på markedet for streamingtjenester i Danmark. Det ser ud til at være vendt nu. C More melder om en kundefremgang på 64 procent og kendskabet til tjenesten er ifølge Index Danmark gået fra 7 procent til 42 procent af danskerne, som nu har kendskab til C More.

Kunderne har streamet mere. Og i det hele taget skal en del af forklaringen til fremgangen findes i danskernes forkærlighed for streaming, mener Mathias Berg, der er driftsdirektør for Bonnier Broadcasting og landechef for C More Danmark.

GRATIS: Prøv C More i 14 dage her

-Danmark er digitalt set et utroligt spændende og modent marked. Der er stor appetit på streaming, og det kan vi tydeligt aflæse i vores vækstrater. Det flotte resultat i 2018 har givet os et endnu bedre fodfæste, og vi ser optimistisk på 2019, hvor vi har mere spændende indhold at tilbyde vores kunder og samarbejdspartnere, siger han i en pressemeddelelse.

I 2018 har især Peaky Blinders, The Little Drummer Girl og alle otte Harry Potter-film trukket kunder til, lyder det fra streamingtjenesten.

 

Vi ønsker at høre fra dig og opmuntrer til en livlig diskussion blandt vores brugere. Vær venlig at hjælpe os med at gøre Bredbånd.dk til et rart sted at være.