Streamingtjeneste klar til at kompensere kunderne

Kasper Skov Jensen 02. november, 2018
Foto:
Strive

Strive-kunder, der blev ramt af de tekniske problemer under spansk storkamp kan få en kompensation, lover direktør.

Uanset hvem man holdt med i weekendens spanske storkamp mellem FC Barcelona og Real Madrid, blev det en uforglemmelig kamp, som hjemmeholdet vandt 5-1. Mange fodboldglade danskere gik glip af kampens første halvleg, fordi streamingtjenesten Strive havde store tekniske problemer.

Læs også:Klagerne væltede ind hos streamingtjeneste

Det har lige siden ført til massiv kundeflugt, men nu lover direktøren, at berørte kunder kan blive kompenseret for oplevelsen.

Strive er med i vores kæmpe anmeldelse af streamingtjenester. Læs den her. 

– Vi vil opfordre alle abonnenter, der havde en dårlig oplevelse, til at beskrive, hvad der skete over for vores kundeservice.Har man haft en dårlig oplevelse, skal der naturligvis være en kompensation. Men det må gøres på individuel basis, siger Strive-direktør Kristian Hysén til Ekstra Bladet.

Direktøren fortæller, at den maksimale kompensation, der gives er en måneds abonnement.

Vi ønsker at høre fra dig og opmuntrer til en livlig diskussion blandt vores brugere. Vær venlig at hjælpe os med at gøre Bredbånd.dk til et rart sted at være.